piątek, 27 lutego 2015

Pjotrek Vlog i Dawid Kwiatkowski

Hej!
Tak... wiem , że od kilku tygodni nie było żadnego posta , chciałam tylko powiedzieć , że nie miałam czasu na napisanie. Za to dziś mam dla was coś nie dla wszystkich fajnego i ciekawego , ale dla mnie na pewno tak.


DAWID

Może pewnie wiecie lub nie , ale za dokładnie tydzień (06.03.15r.) spełnię swoje marzenie.
Pojadę na koncert Dawida Kwiatkowskiego mojego największego idola.
Będzie on w Opolu. Nie mogę się już doczekać.
 Kto będzie ? Piszcie w komentarzach.


TELEDYSK DAWIDA 
,,Szepczę''


PJOTREK

 Pjotrek czyli YouTube'r  zrobił mi i Oli niespodziankę pod koniec ferii dzięki , której te ferie były wyjątkowe. A tak dokładniej to spotkałyśmy go na Omegle aż 3 razy.
Tylko , że zapomniałyśmy o tym , że mamy tylko kilka minut na pogadanie z nim i jakby to powiedzieć..? Po prostu piskałyśmy i śmiałyśmy się . 









A gdy umieściłam te zdjęcia na twitterze .. dał mój post do ulubionych *-* .




Kanał Pjotrka -----> YouTube *-*



2 komentarze:

  1. Fajnie, że jedziesz na koncert i spełniasz swoje marzenia :)
    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnianie marzeń to coś cudownego :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń